[O1] błąd 525 i 537

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • omam
    Classic
    • 2009
    • 2

    [O1] błąd 525 i 537

    Kowal_ldz, wiesz jak masz chęć pobawić się w ASG a nie Paintballa to chętnie pomoge . Bo paintball i ta farba mnie jakoś nie kręcą
  • marek_0_
    Classic
    • 2007
    • 11

    #2
    [O1] błąd 525 i 537

    witam. wyskoczył mi bład 525 i 537. auto na zimnym silniku odpala na 3 gary. po 2-3 sekundach pracuje ok.
    marek

    Komentarz

    • jad
      Drive
      • 2009
      • 62

      #3
      Sonda lambda.
      Pozdrawiam,
      Jacki

      Komentarz

      • 12V
        Classic
        • 2010
        • 30

        #4
        nieprawda,sonda lambda nie ma nic do odpalania.mozna ją sobie wrecz wyrzucic z samochodu. Jej sygnal jest analizowany po ok 1 min od odpalenia. Ciezko tak powiedziec co moze byc . Winny moze byc czujnik temperatury silnika albo jest to normalne tzn popychacz hydrauliczny nie zdąży jeszcze skasowac luzu-gęsty olej.Jesli potem jest ok to odpuscilbym temat.
        autoalarmy,zestawy glosnomowiace,systemy alarmowe do budynkow

        Komentarz

        • jad
          Drive
          • 2009
          • 62

          #5
          Proponuję więcej ostrożności z tą "nieprawdą" Błedy 00525 i 00537 to kody związane z sondą lambda :P Tyle ode mnie.
          Swoją drogą, to może być rezultat, a nie przyczyna.
          Pozdrawiam,
          Jacki

          Komentarz

          • marek_0_
            Classic
            • 2007
            • 11

            #6
            problem pojawił się jak przyszły mrozy. nie trzęsie budą, tylko na słuch jakby się rozkręcał, a po chwili już wszystko ok. przy odpalaniu brzęczy też tłumik.
            marek

            Komentarz

            • 12V
              Classic
              • 2010
              • 30

              #7
              sorki,moze za "bystro" napisałem błędy są od lambdy ale to nic ma do palenia
              autoalarmy,zestawy glosnomowiace,systemy alarmowe do budynkow

              Komentarz

              • jad
                Drive
                • 2009
                • 62

                #8
                Też tak sądzę.
                Marek, na Twoim miejscu:
                1. Wyeliminowałbym błąd sondy - oglądanie, sprawdzenie kabli, pomiar napięcia, a potem ewentualne kombinacje z wymianą.
                2. Potem zająłbym się problemami zapłonem, powoduje je prawdopodobnie coś innego niż podany przez Ciebie błąd. Nie sądzę, żeby było zwarcie gdzieś na czujnikach, które mogłoby mieć jakiś wpływ na zapłon, bo wtedy komputer zgłosiłby więcej kodów - ale nie można być tego pewnym w 100%.

                Edit: czy masz instalację gazową?
                Pozdrawiam,
                Jacki

                Komentarz

                Pracuję...